måndag 21 oktober 2013

Ännu en som varit ute

Då har vi en till som varit på tävlingar lite här och där, ägaren bytade från Tuoring till GT klassen mitt i sesongen. Det kan man ju också göra om man vill, det har jag tänkt lite på om jag skulle ta och göra med, men jag tror jag ska prova att hålla mig kvar i Tuoring lite till.


Ägaren till denna karossen ville ha kvar färgerna han hade på sin föregående kaross han hade, en som inte jag hade målat, men men kan väl måla hans nya då ju. Vilket mönster han skulle ha hade jag inte så klart för mig från början, men ägaren hade lite som han ville att det skulle va lite mindre mörkt om jag kommer ihåg rätt.


Och det va ju nått jag skulle försöka göra. Stod i garaget och kollade på karossen så kom detta mönstret fram i min skalle, det skulle passa denna ägaren tyckte jag. Så får det bli, har ingen aning om det va så, men det va bara en känsla som jag fick och tänkte att den gör vi och sen får vi se vad han säger.


Jag vet att det kanskse är lite sent att lägga ut denna nu när denna sesongen är slut och allt, men bättre sent än aldrig har jag ju hört. Det är ju snart tid för nästa sesongs karosser att få lite färg på sig, har ju redan min egen liggandes i garaget som ska ha nått mönster jag inte vet än.


Nu är det säkert många som ser vems karossen är, kanske för de har sett denna eller för att de har sett hans förra kaross.


Hoppas ju att ägaren till denna är lika nöjd med denna som sin förra i dessa färger. Själv tycker jag att jag fick till det ganska bra, tycker fronten är ganska grym, bara kolla bilden nedan.


Då har jag nog fått med alla de karosser jag målat till den gångna sesongen, vi får väl se hur det blir till nästa, men denna är jag ganska nöjd med, hoppas bara att ägaren är det också.
Så nu är det bara för er att hålla er ett tag, tills jag målat lite nya karosser, ska försöka lägga ut dem efter hand, men det kan jag inte lova. Ha det kanon bra tills nästa gång, mvh Micke


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar