onsdag 18 september 2013

Internationellt

Då kan man ju lägga till att man har haft karosser representerat internationellt också, det är 2st koleger som varit i Lostallos och tävlat i VM. Kan tänka mig att det har varit kul, men det har säkert varit tufft och köra mot världens elit. Det har säkert varit mycket lärorikt att få lite tips av några av världens bästa förare.


Som ni säkert kan se på bilden så vet ni ju vilka som har karosser målade av mig, hoppas på att kunna vara med på något sånt här nån gång i min kariär. Om jag inte har fel för mig så är Lostallos den största banan i europa.


Skönt och se att han är rädd om karossen och håller sig undan krockar och sånt.


Ägaren sa att han ville ha nått fräckt till VM så jag hade även denna gång fria händer, men figuren kom vi fram till tillsamans att det va nått som passade.


Det är ju lite pilleri med att göra figurer på bilarna, tar ju en hel del tid att skära ut det, men det är ju det jag tycker är kul ju.


Hoppas att han har fått många komentarer på den, själv tycker jag att den blev jätte bra och passade bra till det evenemanget.


Man lär sig ju nya grejor hela tiden, man ser nya vinklar man kan göra lite linjer här och lite där. Har dock väldigt svårt hur jag ska göra min egen kaross, har inte kommit på nått som sticker ut.
Ska försöka fylla på lite mer här, men håll till godo så länge, mvh, Micke

1 kommentar: