söndag 12 maj 2013

Samma Team

Då ska vi visa lite av den andra bilen so tillhör detta team, har tyvärr inte så många bilder på den efter som jag vill ha lite sömn innan vi skulle iväg till Lidköping.


Skulle tagit lite fler bilder på dem när jag höll på och måla dem, men det blev inte så, hjärnan hade inte tid till det.


Men vad jag förstod så va ägarna nöjda, även han som "valde"denna, hans kolega va snabbare. Dessa kommer säkert synas uta på banorna i sommar.


Denna blev använd i Lidköping också fast ägaren sa att han inte orkade skära ut rutor och sånt, men andra omständigheter gjorde att han fick göra det ändå.


Ägaren va i final med denna bilen, och det va även hans team kamrat. Jag hade med nåra andra karosser jag målat som kom till final, tror det va 3st i finalen som jag målat, skulle varit 4 om en viss DHL hade fått ihop sin med karossfäste och allt.
Nu har jag bara en till som ska målas, men som sagt innan tror jag, det är ingen brådska än.
Då får ni ha det så gott tills vi ses igen, jag kommer även skriva lite om tävlingarna framöver, så håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar