tisdag 7 maj 2013

Första Corvetten

Då har vi lackat den första vetten, jag tror det är många som kan gissa vem som kommer att köra med den.


Även denna har jag gjort med fasmask, den är bra att jobba med, men den är ganska dyr, så den får vi ta till de som ska ha lite speciella mönster.


Ägaren till denna har ju kört med samma mönster innan, och han ville ha samma på sin nya kaross.


Det har varit lite stressigt, det har ju varit tävling i helgen, och jag skulle ha denna och 2 bilar till färdiga till denna tävling, så det blev en sen kväll i torsdags, och sen upp tidigt i fredags och lasta bilen för färd till Lidköping.


Ägaren till denna bil kom och hämtade mig 05,15 och sen vidare till malmö för uppsamling. Det va 4 timmar efter jag släckt ljuset i garaget, men jag hann att få de klara.


Ägaren till vetten hade hämtat den innan så den va redan lasted i bilen, tyvärr så hade vi inte några karossfäste till den så ägaren fick köra med sin gamla kaross, men den är säker klar till nästa tävling.


Kommer snart fler bilder på de 2 andra som skulle vara klara till tävlingen. Kommer också lite mer från tävlingarna.
På återseénde hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar