tisdag 26 mars 2013

Nymålat

Då har vi fått in lite fler karosser i gararget, och de ska ju helst vara klara snart.


Har inte hunnit lacka alla dessa än men de är på gång, jobbar natt hela denna veckan så det blir nog inte så mycket målat just nu.



Men några av dem är redan färdiga, hhmm, jag har ju min egen jag också ska måla, jaja det kommer väl, hoppas bara den är klar till Vårracet som är den 20-211 April.


Denna bilen är det kanske någon som börjar känna igen, men det syns mer när man får ihopa alla färger. Ägaren har haft dessa färger ganska länge.



Lite annat mönster än innan kanske men färgkombintionen är där.


Hoppas han är nöjd med den, karossen är en Killiam BMW.

Jo jag har ju lyckats byta klass också till detta året, ska köra med de stora grabbarna i Touring klassen, kan bli tufft. Det va ju inte meningen jag skulle byta i år men så blir det inte alltid som man planerat.


Så här ser skönheten ut utan motorn monterad. Har nog mycket och göra nu inna vårracet om jag ska hinna lacka de 4 karosserna jag har kvar o lacka och samtidigt bli klar med min bil. Men hoppas det ska funka ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar