fredag 16 mars 2012

Blänker när de är nya

Innan man har haft bilen på banan så blänker den som en utställningsbil.


Här är inte många minuter kvar innan den får sina första skavanker, här är 2 av de jag lackat till denna säsongen, som jag tror inte kommer att blänka så mycket som de gör nu.


Ägarna till dessa bilar blev väldigt nöjda med lackeringen, det blev jag också.


Mönstret på Alfan va Mange (ägaren)  själv som hade önskmål om att se ut så, men den så kallade BMW hade Jojo (ägaren Jonas) och jag lite diskusioner om hur han ville ha den och sen la jag till lite och tog bort lite så blev resultatet så här.


Så här såg Manges ut när han fick den, sen har han kompleterat med lite dekaler.
Känner mig lite hedrad att ni vill lämna karosserna till mig och låta mig måla dem, ska bli kul och se konstverken rulla på banorna i sommar.

TACK FÖR FÖRTROENDET. ,,,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar